bättre sent än aldrig

Oj, oj nu var det ett tag sen jag skrev sist, vet inte om jag kan skylla på att det varit mycket att göra utan mest lathet, och en dator som inte riktigt vill vad jag vill. I Fredags, ja va gjorde vi då? Jo jag jobba till halv åtta sen åkte jag till Martin och Samantha, och älsklingen som redan var där, Vi spelade guitar hero och sing star Abba, verkligen snygg röst man har, eller inte!!!! Var nog mest jag och Samantha som tyckte det var kul för killarna höll mest för öronen.

Igår så gjorde vi inte så mycket under dagen, var i skogen en timme med Monty men det var nog allt, på kvällen var det julbord med jobbet, helt okej. Men förstår inte varför vissa ska dricka så in i helvete? Åkte där i från redan vid tio, med åtta köttbullar i magen var det ända jag åt på julbordet. Åkte hem till Martin och Samanhtha igen, och körde en favorit i repis, lika kul som i fredags.

Natten mellan lördag och söndag har varit hemsk! Har haft så jävla ont i huvdet så jag inte visste vart jag skulle ta vägen. inga tabletter hjälpte, utan bara låg och vände och vred på mig i sängen, förutom den stund jag spenadera med huvudet i toaletten. Stackars älsklingen och vakna av det, 2 ggr dessutom. Fick tag i chefen i morse efter många om och men för att berätta att jag var sjuk, men han var knappast kontaktbar efter julbordet igår. Så jag löste det hela själv och gick sen och la mig igen. Älsklingen väkte mig halv elva, men mådde fortfarande inte bra, inte förens nu i kväll som jag känner mig piggare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0