God morgon, god middag, god kväll

Fredag efter middag och det regnar utanför mitt fönster, vart tog snön och vintern vägen? vill ha en vit jul. Har en luten julklapp kvar att fixa, måste göra de snart bara 5 dagar kvar nu. Jonte fick julklapp av hasn chef idag 1000 kr på maxi och en blomma, perfekt! precis vad vi behövde. Av min chef fick jonte ett års kort till badet, han som verkligen älskar och bada, eller inte. Men ska försöka få med han sen när vi ska bada med knoddis, för babysim måste vi ju gå på.

I kväll blir det mest lungt för min del, känner inte alls för att göra någonting mer än att krypa upp i soffan och kolla på tv¨, blev en sen kväll igår då det var final på hells kitchen, var rätt som vann. I morgon ska vi till Jontes farmor och farfar och fira jul, har bara träffat dem en gång innan, så jag kommer inte ens ihåg hur det ser ut, men men. Vi måste vara lite social och säga god jul i alla fall.

Annars har det inte hänt alls speciellt mycket på senaste, eller jo fick ett telefon samtal jag inte väntat mig igår, från min farbror som jag säkret inte pratat med på ett år. Han hade hört att vi letade hus och frågade om vi ville ha hjälp. Han är någon byggledare eller så, så vi belv jätte glada, behövs alltid hjälp från alla håll och kanter när man ska köpa hus.

Nehe nu pratar Mathias i min wokitaki och tycker att jag ska komma in och jobba lite till, slutar halv åtta, så bara tre timmar kvar sen är jag ledig fram tills den 29, ska bli så skönt så det inte ens finns ord för de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0