Nu är det jul igen för nu är det jul igen, och julen vara än till påska.

Snö, massor av snö! är det utanför mitt fönster, och mer kommer de komma då de fortfarnde snöar. Är så himla mysigt och man blir så glad av det. Sitter med glitter i håret här på jobbet men snart så slutar jag och då ska jag ut och rulla mig i snön, ne men nästan. Monty älskar snö var knappt så jag fick in han efter morgon promenaden i morse så jag ska ut med han och busa så fort jag kommer hem. Är riktigt kram snö med så man kan göra snöbollar.

Var duktig igår och skrev klart allt rim till julklapparna så nu är det bara och vänta till julafton och se om alla blir glada för sina klappar, vilket jag hoppas på! Kan inte förstå varför ja ska må så här piss på morgonen är helt hemskt. Mår illa och allt för ofta så blir det huvudet i toalettstolen innan klockan slagit tolv, Är riktigt trött på det nu, vill bara må som jag gjorde innan.

Kommentarer
Postat av: fanny

Sigge älskar oxå snö , vi har vatt ute en hel timme i hästhagen;) Han har sprungit runt som en galning , första gången han saer så mkt snö ju:D

2008-12-12 @ 11:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0