Tjoo hopp

Måndag kväll, har nästan precis kommit hem från jobbet och tryckt i mig 3 mackor. alltid hungrig när man jobbat. Dagen har varit ganska så lugn, mest varit hemma och haft det skönt, fick dok ingen sov morgon som jag önskade! Först vakna jag när jonte gick vid halv sju, klockan sju fick jag sen ett sms och klockasn åtta knacka det på dörren. så som sagt ingen sov morgon för min del. I morgon måste vi med upp med tuppen. Ska först till banken, sen ska vi kolla på hus! Vi har hittat vårat dröm hus, enligt bilderna så nu hoppas vi det ser lika bra ut i verkligehten. Så håll tummarna för oss.
Nehe klockan är kvart över tio och det är dax för fröken Persson att hoppa i säng. Skriver mer i morgon.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Var har ni kollat på hus?;)

2008-12-08 @ 22:54:47
URL: http://frökenhelgesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0