Sova, sova, säng

Tror ni jag fick någon sov morgon i morse? nej nej. Klockan sju i morse så ville en hund gå ut och kissa, så det var bara att palla sig upp och släppa ut han. När jag väl kom upp så kände jag hur fruktansvärt hungrig jag var, så det vara bara att gå in och äta frukost. Sen blev det sängen för min del igen, och kom inte upp förens klockan elva, fortfarande super seg i kroppen. Försökte ta tag i mitt liv så jag ställde mig och diska och plocka undan hemma. Sen begav jag och Monty iväg till skogen för en härlig promenad, alltid skönt att få röra på fläsket lite. Efter promenaden så kände jag mig lite piggare och gladare. Han hem och fixa lite till innan det var dax för att jobba lite, har kort dag på onsdagar ''bara'' 4,5 tim så det är väldigt skönt. Nu sitter jag hemma och har precis ätit lite och ska snart sova då jag knappt kan hålla ögonen öppna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0