ÄNTLIGEN....

Fredag var det idag igen ja, veckan bara går förbi i super fart. Idag har det jobbats, höll dok på att försova mig i morse, har super svårt att komma upp på morgonen nu för tiden, vet inte om de är för att jag sover dåligt på nätterna och behöver min skönhetssömn? Nu ikväll har vi lagat tacos, riktigt gott blev de. Älsklingen har ÄNTLIGEN fått känns knoddis sparka nu i kväll, första gången! Annars har vi haft sån otur att han slutat precis när han lagt handen på min mage, men som sagt det gick äntligen idag, mysigt!

Snart ska vi bege oss till lillen och kolla på film, får se vad de blir för nåt, han ville se Arn men vet inte om jag är sugen på de. Svenska filmer brukar ju inte vara det bästa, men visst nån gång ska ju alltid vara första gången.  Har inga planer alls för lördagen utan blir nog en skön sov morgon och sen bara ta det lungt och ta dagen som den kommer. Ajökens!

Kommentarer
Postat av: Jenni

Va kul att han också kände nu! Det är så speciellt tycker jag när de känner för första gången! Jätte mysigt!

Kram

2008-11-28 @ 20:57:07
URL: http://metrobloggen.se/jennik

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0