Baka, baka kaka, vem ska kakan få smaka?

Tisdag var det idag då, känner mig fortfarande inte 100 än. Har sovit 12 timmar i natt bara det säger ju en del, och skulle nog kunna sova lika länge till utan problem. Har försökt att fixa lite här hemma då jag har svårt att bara sitta still. Har bla badat ''lilla'' vovven, och det behövdes verkligen då han inte direkt luktade hallon, Blir så fort eftersom han springer en hel del i stallet, som tur är så tycker han om att bada.

Sen blev jag så otroligt sugen på sconses så nu luktar det super gott i lägenheten av nybakat och jag sitter och väntar på att älsklingen ska komma hem och vi ska kunna fika. Har även tömt tävttkorgen idag, (bra jobbat Emelie) Så skönt när man har egen tvätt maskin. Kommer ihåg hur det var när vi bodde i lilla tjärby och hade tävttstuga. Svårt att få tvätt tid, så kläderna tog slut innan man han tvätta dem och man kunde inte direkt komma på samma dag att man behövde just den tröjan ren.

Utan för fönstret så bara regnar det och blåser, så det är en rikitigt inne dag idag. Ska se om jag hittar nåågon trelvig film man kan titta på, och sen tända lite ljus och bara njuta av att vara gravid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0