Duktig flicka....

Trots att bara klockan är halv två så känns det som om jag hunnit med hur mycket som helst idag, älsklingen såg dok till att jag klev upp från den varma goa sängen redan sju i morse, bara för att jag skulle hinna till tandläkaren, som är ända nere i Helsingborg, väl hemma igen så stanna jag på Maxi och stor handla sen bar det av till stallet och efter det har jag hunnit städa, laga mat och tvätta bebis kläder, kände för att göra det idag så de va lika bra att passa på, vill inte packa ner dem om de inte är tvättade.

Snart ska jag iväg och jobba, ska passa på att lämna in havandeskaps papperna på vägen då jag nu äntligen har allt efter besöket hos barnmorskan igår. Hoppas på att komma hem i lagom tid, känner inte alls för att jobba idag, vill bara krypa upp i soffan med massa satsumas och en bra film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0