En dammsugare som inte suger längre....

Hela dagen har gått åt att städa lägenheten, vi bor på 56 kvm och ändå ska det ta en hel dag att städa kan inte fatta de, hmm kanske för att de typ tog en timme att diska, När jag skulle dammsuga det sista så la dammsugaren av och gav mig en jävla stöt, inte skönt alls. Hoppas bara att det inte är någon fara för lilla knoddis där inne.

Nu sitter jag och tar det lungt i soffan, och väntar på att vi ska få varm vatten så jag kan ta en dusch. Sen när älsklingen kommer hem så ska vi åka och fixa bredband då det vi har sagt upp de vi har nu och ska ha ett nytt, som fungerar och inte är lika pissigt som detta, (tre) sen ska vi även söka lån till hus hade vi tänkt.

Sen kan jag tänka mig att jag kommer sova gått efter allt detta. I morgon ska vi infinna oss hos barnmorskan klockan nio, så det blir upp i tid för en gång skull. Är så tacksam för att älsklingen har varit med varje gång jag varit där, har varit en skönt stöd. Älskar dig Jonathan Tuvesson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0