Inte mycket som händer här inte....

Då har ännu en dag passerat utan att det hänt något super spännade i mitt liv. Har varit ledig idag, vilket inte varit helt fel, har passat på att tvätta och fixa lite smått hemma. Sånt som inte är kul att göra men måste göras, tyvärr!  Sen har jag tagot mig i kragen och beställt färg till min bil, som en viss pappa har tjatat på ett tag. Han ska nämligen sätta på en ny bakspegel på polon då min är trasig men den nya vi köpt är röd och min bil är halvsblå så de blir nog inte så snyggt.

Fick lite panik innan idag när jag skulle klä på mig då jag insåg att jag knappt har några kläder att sätta på mig, måste verkligen köpa lite nya (större) kläder. Vill inte leva i bara mjukis kläder resterande av tiden, även om det är väldigt skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0