Jobbig natt, jobbig dag!

Igår var både jag och Jonte super trötta och skulle läggas oss i tid, men nej nej först fick hunden ett fri spel och bara pep och sprang runt, sen när  han väl lugnat ner sig så började grannen spela musik och springa fram och tillbaka vilket satte igång hunden igen. Så klockan blev mycket innan vi väl kunde slappana av och somna, och jag måste verkligen ha min sömn för att fungera. Men i morse så tyckte lilla knoddis inte att jag skulle sova mer utan satte full rulle, men jag vaknar gärna av hans sparkar, är ju en helt underbar känsla.

Under dagen har jag passat på att tävttat min bil, och fixa den. Älskling var snäll och satte på vinterdäck igår så u får vintern gärna komma för min del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0