Vilken boxare.....

Vaknade sju i morse av att hela magen hoppade, tror han där inne är en riktigt lite boxare. Kunde inte somna om efter de, utan låg bara kvar i sängen till älskligen vaknat, vi börjde prata och vips var klockan åtta, vi som skulle gå upp i god tid innan barnmorskan, men så gick det med det. Vi kom i tid i alla fall, fick min ''riktiga'' barnmorska nu då jag tydligen bara haft en vikarie för henne innan.

Allt såg bra ut och hon tyckte jag hade bra blodvärden, 4,6 kg har jag gått. Lyssnade även på hjärt ljuden och de är först då man inser att det verkligen lever någon där inne.

Kommentarer
Postat av: Carla

Eller hur? Det är det minsta dom kan göra ;)

2008-11-27 @ 00:24:13
URL: http://mmgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0