Efter mycket tjat så kommer nu min blogg....

Efter mycket tjat så har jag nu tagit tag i mitt liv och skaffat en blogg. För er då som inte känner mig sen innan så ska jag berätta lite kort. Emelie är mitt namn för er som missat det. Är född 1987 alltså 21 år, jag bor i Mellbystrand till sammans med min älskade Sambo jonathan som är 22 och vår busiga hund Monthana, och sen väntar vi ävem en litten knodd den första april. Så just nu pågår det rätt så mycket i våra liv. Själv kan jag inte riktigt fatta att vi ska ha barn än, men jag hoppas jag har gjort det innan det är dags. I familjen ingår även hästen Mariana som dok inte bor i våranlägenhet utan några km bort på en gård.

Jobbar gör vi ju också.... Jag jobbar på simhallen inne i Laholm där jag bla håller i babysim, vattengympa, simskola och håller i gyminstruktioner. De är dok lite svårare att förklara vad min gubbe gör, men jag kan säga att han jobbar på Glänninge återvining och ibland på stena. Hundens jobb är att äta på våra skor när vi inte är hemma och sen vakta alla våra ägodelar.

Då jag ännu inte lagt in några bilder på mig på datan så sätter jag inne lite bilder på våran lägenhet som är lite speciell.




















Kommentarer
Postat av: Carla

Välkommen till bloggvärlden! :D Lägg in magbilder nu ;) Kram!

2008-10-16 @ 18:56:29
URL: http://mmgott.blogg.se/
Postat av: Jenni

Yes..ännu en blogg och läsa! Hej förresten! Och Grattis till magen! Är det bra med dig annars då?

Kram

2008-10-16 @ 20:28:38
URL: http://metrobloggen.se/jennik

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0