En ny dag, en ny möjlighet

Jaha nu var de då fredag. Just nu känns alla dagar lika för mig då jag är sjukskriver för min rygg som gör så ont.... Men har faktiskt varit en sväng på jobbet idag för att simma lite. Har även hunnit med en trevlig lunch med svärmor.  Men har tyvärr inga planer för ikväll, utan hoppas på att Jonte kommer hem med någon bra ide om vad vi kan hitta på. Mitt största problem just nu måste vara kläder! Känns som om man bara har samma plagg hela tiden då de andra växt ifrån en. Ska förhoppningsvis ner till Helsingborg på Söndag och hoppas på att jag hittar några kläder som faller mig i smaken, ska på 25 fest nästa lördag och vill gärna ha någonting annat en mjukisbyxor på mig.

Kommentarer
Postat av: Jenni

Ja jag vet inte äns vart Laholm ligger! Brukar du åka till södertälje ibland eller? Vilken vecka är du i frästen? Kram

2008-10-17 @ 21:16:50
URL: http://metrobloggen.se/jennik
Postat av: fanny

Du får vi hoppas vi hittar lite kläder på sönda då:)kram

2008-10-18 @ 11:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0