I natt jag drömde någonting jag aldrig drömt förut

Snacka  om att man drömmer mycket och framför allt konstigt när man är gravid. I natt var jag visst på gröna lund bara några timmar efter jag fött, och det var inte direkt mitt första barn. Sen helt plötsligt var jag i simhallen, och stackars Jonte som inte ens hade fått sett sitt barn innan jag gav mig ut på äventyr. Tur att drömmar förblir drömmar och inte blir verklighet.

Carla! Här kommer nu en mag bild, dok inte den bästa men som sagt en bild!  

                                     

Kommentarer
Postat av: Carla

Va fina magbilder! Du är en liten tjockis redan ;)

2008-10-19 @ 11:05:11
URL: http://mmgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0