Jobb, jobb jobb...

Första dagen på jobbet idag på 2 veckor, är fortfarande kvar här. slutar inte förens halv tio men det finns absolut inget och göra så därför blev de blogga istället. Måste säga att jag hade lite av ångest att gå till jobbet idag, ryggen krånglar fortfarnde och jag vet inte vad jag ska göra åt den! Ska ha samtal med ''the big boss'' på onsdag så ska vi kolla över mitt schema och se om vi kan lägga om det lite.

Annars så är det ultraljudet på onsdag som jag längtar mycket efter! I morgon är en ledig dag och är det sånt piss väder som nu så vet jag inte ens om jag kommer stiga upp ur sängen, för man kan inte bli annat än deprimerad när de bara regnar.


Kommentarer
Postat av: Carla

Åh va roligt med UL! Jag önskar att jag hade fler såna att se fram emot =)

sköt om er.

2008-10-28 @ 18:25:40
URL: http://mmgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0