Nervös

Hm sitter här och är jätte nervös inför UL, vet inte varför? va skit nervös sist med..... Jonte kunde knappt få kontakt med mig då. Men jag är väl sån ska alltid tänka för mycket innan saker händer och blir då nervös. Har iaf kunnat trycka i mig lite lunch så knoddis har lite energi när vi ska få se han eller hon. Vi ska ta reda på vad de är för nåt fär inne i magen så de gör det hela lite extra spännande.

Har sovit dåligt i natt också, Jonte har snarkat massa och jag har drömt om min köttfärsås och spagetti, konstigt det där!

Kommentarer
Postat av: Carla

Det går nog jättebra ska du se. Lycka till! Kram

2008-10-29 @ 11:08:03
URL: http://mmgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0