Pjamas party

Jaha då var de fredag kväll igen då! och jag sitter här i min gråa pjamas med rosa prickar och har verkligen ingen ork till att gör nåt. Jonte är hos några kompisar och dricker öl, skulle följt med och pratat av mig lite. Men när jag väl stod påklädd i halen så slog det mig att jag inte kände för de och orkade inte heller för den delen. Kan vara skönt att ha en egen hemma kväll ibland, blir nog snart sängen för min del. I morgon är det mycket igen, för jobbar jag, sen ska vi vara på kalkon middag klockan fem, jag slutar jobba fem, så de blir lite intressant och få ihop.

Knoddis har sparkat runt hela dagen, så nu är magen sten hård. Hoppas han också vill sova nu för de vill jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0