Seg som sirap

Idag har jag inte gjort att skit om jag ska vara arlig, eller jo foresten jag har varit en snabbis i stallet annars har vi inte gjort ett skit. Jonte har dok en bra ursakt efter som han ar bakis, men det kan ju inte jag skylla pa. Dok blev det en tidig kvall, vi akte hem redan vid elva tiden for da kunde min kara sambo knappt sta pa benen. Men val hemma kom han da pa att han skulle ga ut med voven, medan jag lag i sangen och funderade pa om han skulle hitta hem igen, och det gjorde han som tur ar. for fest blev det hemma hos casper och sofia med och nar andra fick ol sa fick jag mamma klader av sofie som jag blev jatte gald for, TACK! de ar sa lyckliga att de blir fler smabarnsforaldrar an dem i varan umgangeskrets.

JA, JAG VET ATT JAG INTE KAN SKRIVA BOKSTAVER MED PRICKAR.........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0