Ultraljud!

Det var inget att vara nervös för, allt såg fin fint ut, och de va så kul att få se lilla knodden igen. Kan säga så mycket som att vi nu vet vad det är, gick inte att missa. Barnmorskan sa de med och kunde tydligt vissa upp att det var en liten pojke som ligger och simmar runder i min mage, killnamn har vi redan bestämt sen innan men det får vara en liten hemlighet. Han ville verkligen inte ligga stilla en sekund utan bara sparka runt.

Fick med oss 4 kort hem på våran lilla älskling, som nu är ca 14 cm lång, och beräknas titta ut den första 1 April, ja jag vet ett april skämt! Hoppas att han tittar ut innan. Ska försöka få in korten här på bloggen på något sätt. Jonte har sagt hela tiden att de är en pojke, och han hade rätt precis som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Grattis till pojken:):):):) Längtar tills den tittar ut:D

2008-10-29 @ 20:08:33
Postat av: Fanny

Grattis till pojken.:) :):) Lägtar tills den tittar ut:D:D Kram

2008-10-29 @ 20:11:39
Postat av: Carla

Va roligt att ni kunde se kön och allt =)

Lägg in bilder, jag vill ju se er lille kille!

Sköt om er. Kram

2008-10-29 @ 21:58:26
URL: http://mmgott.blogg.se/
Postat av: Emmy

Vad roligt :D En liten miniJonte ;) Kram Emmy

2008-10-29 @ 22:07:46
Postat av: Jenni

Vad roligt med en liten kille! Grattis! Och vad skönt att allt såg bra ut och så.. Jag va också jätte nervös andra gången så jag vet hur du kände dig! Usch..men nu behöver man ju inte oroa sig lika mycket iaf! Ja, försök att lägg ut bilder! Jätte kul!

Kram

2008-10-30 @ 12:18:43
URL: http://metrobloggen.se/jennik
Postat av: Jenni

jorå! Jag skrev min e-postadress nu så du kan lägga till mig!=)

2008-10-30 @ 16:06:50
URL: http://metrobloggen.se/jennik

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0