<3

Så nu ska jag försöka börja blogga igen, men lovar inget. Spenderar helldre min tid med min underbara familj. Melvin som vårt underverk heter har redan hunnit bli 15 dagar. Kan inte förstå att det redan har gått 15 dagar sen han kom ut med super fart. Ska skriva ihop en förlossnings berättelse senare. Ja vad gör vi om dagarna då? Ja... älsklingen har börjat jobba igen så han är uppe med tuppen, men jag och Melvin ligger gärna kvar i sängen ganska så länge och myser. Han äter i stort sätt varann timme så det blir mycket ammning. Sen blir det minst en lång promenad med vagn och hund, och i detta underbara vår väder så kan man gå hur långt som helst. Sen är det allting nåt som ska fixas och sen har tiden oftast gått och älsklingen kommer hem och det bli mer mys, vilket man inte kan få nog av.

Här är vårt underverk









Kommentarer
Postat av: Rosie

Jætte fina bilder! Så søøøt!

2009-04-03 @ 14:52:01
Postat av: fanny

så söt han e:) vi får snart träffas igen så hundarna får busa å vi äta nåt gott:) ha de bra

2009-04-03 @ 15:22:39
Postat av: Elin

Vilken sötnos! Gulligt namn hade han också :)

2009-04-06 @ 11:34:55
URL: http://elinsundback.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0