4 veckor

Idag blir vår älskling 4 veckor.

Började dagen med att ringa amningsmottagningen för en tid då jag ville ha lite hjälp med amningen. Fick tid redan klockan ett så det blev att fixa det som skulles hemma innan jag och Melvin begav oss iväg. Barnmorskan kollade när jag amade och hon tyckte det såg bra ut och att Melvin hade ett bra tag. Så det kändes skönt, är väl jag som måste lära mig att slappa av mer så mjölken rinner till.

Men fick prova på akupunktur som ska öka mjölproduktionen, fick 3 nålar i varje öra, en mellan brösten och sen en i varje lillfinger.. Det kändes när de sattes in men det gick över lika fort. Ska tillbaka på lördag och göra det igen, krävs några gånger. Men jag hoppas på att det ska fungera Efter besöket så åkte jag direkt till BVC. Melvin hade gått upp och väger nu 3700.  Blev rekomenderad att köpa semper droppar för hans mage, så det gjorde jag på vägen hem så nu får vi se om det fungerar.
Var öven inne på öppna förskolan när jag var på BVC tänkte jag skulle gå dit första gången på måndag då det är för unga föräldrar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0