Onsdag

Idag har jag och min familj varit på middag hos svärmor med båda Melvins fastrar. Var rikitgt gott, aldrig fel att komma till dukat bord. Blev kvar där någon timme och prata massa, och sen fick Melvin sitt första påskägg, med en kläder och en bad anka i. Sen har när jag kom hem så blev de promenad med vagn och hund, så skönt att komma ut. Är fördelen med hund att man verkligen kommer ut.

Nu sitter jag med en sovande Melvin på armen, man kan verkligen titta på honom i timmar, får inte nog, I morgon är det tre veckor sen han kom, och vi älskar dig över allt annat.








Kommentarer
Postat av: nalle

Var de jontes systrar?:) Melvin är sin mamma å pappa upp i dagen så,de syns de är en blandning mellan er två:D Dkram kram natti

2009-04-09 @ 23:14:57
URL: http://lillafrokenhelgesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0