Alla hjärtans dag

Ja jag vet att det var igår, men blev aldrig att jag blogga då, och som sagt bättre sent än aldrig,
Älsklingen vaknade redan vid sju och åkte då till jobbet för att tvätta bilen, jag som inte kände mig så pigg somnade om, och gick upp vid nio. Tog då min bil till hans jobb, för en tvätt med. Så vi höll på att fixa med bilarna tills ett, låter kanske inte så romantiskt men kul hade vi, och fina blev bilarna.

Sen åkte vi och handla mat som vi sedan lagade och avnjöt med massa tända ljus. Så det blev en rikitgt mysig dag. Idag söndag så har jag varit nere hos mina föräldrar med min bil, då den ska säljas och pappa ska hjälpa mig med det. Så nu i kväll kom älsklingen och hämta mig, så jag kom hem med.

I morgon är det ny vecka, och den ända planerna jag har är att jag ska till barnmorskan på torsdag och på lördag ska jag till Göteborg med Maria annars blir det lugna gatan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0