Du har ju hela helgen på dig

Brukar låta så, men denna helg har bara försvunnit iväg i super fart. I Fredags kväll var vi hos Martin och Samantha och spela guitar Hero och snacka massa skit. Killarna drack öl och vi kom inte där ifrån förens efter tolv. Blev inte så lång sov morgon på lördagen utan upp och fixa inför att Maria skulle komma och vi skulle köra till Göteborg. Var uppe i götet redan vid halv tre men innan vi hitta parkering så hade klockan blivit långt över tre.

Kvällen spenderades med att titta på hästar, när vi sitter där inne så säger jag tänk om det kommit en decimeter snö när vi ska hem, och gissa vad det hade gjort? De gick ut och varnade för att det var halt och att man skulle köra försiktigt. Som tur var hade vi parkerat i parkeringshus så vi slapp gräva fram bilen, men det tog dubbelt så lång tid att köra hem.
Så vi var hemma sent, och jag är verkligen inte van att vara uppe sent, och speciellt inte två dagar i rad så jag var helt slut.

Blev dok ingen långsovmorgon på söndagen heller, utan vi kom upp i tid då Maria skulle åka hem och jag skulle åka till mamma för att gå på ett kalas då en barndomskompis fyllde år. Kom hem vid halv nio på kvällen och var då helt slut! Vilket verkligen märktes i morse då jag sov till över tio, så kroppen var slutkörd. Är verkligen inte van att det är så här mycket som händer på helgerna. Så nu får det bli en lugn vecka istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0