En ny dag, med nya möjligheter

Idag har det känns mycket bättre, men trots detta så blev det ett extra besök hos barnmorskan som kolla att det inte var på G, Men det var lungt. Hon vågade inte trycka och känna för mycket då detta tydligen att sätta igång det hela. Men ska tillbaka till barnmorskan igen på torsdag.Hon trodde att jag hade ont pga av att magen växt mycket på sistonde och då kunde de bli så. Tycker jag hunnit med mycket idag, var ute på långpromenad med svärmor och Monty i förmiddags sen har jag även städat här hemma, och det behövdes verkligen.

Har även varit dukitg och lagt in massa bilder på datan och sorterat i mappar. Så nu tycker jag att jag förtjänar att sitta i soffan resten av kvällen och bara njuta. Är snart Unga mödrar på tv som jag själv klart ska se.

Här kommer även en magbild, och ja min badrums spegel är prickig, är så svår att få den bra.

            

Kommentarer
Postat av: nalle

unga mödrar e jätte bra, har föjlt de ända sen de började:)

2009-02-17 @ 21:53:02
URL: http://lillafrokenhelgesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0