Helgens aktiviteter

Är nu hemma efter en trevlig helg hos mina föräldrar, är helt slut så i kväll blir det lungt och säng tidigt, är bara typiskt att de ska gå en bra film på tv ikväll. I lördags var jag och mamma ute på långpromenad med Monty, då han också följde med till Hässleholm. Sen på kvällen blev det ett varmt bad, har verkligen längtat efter det, men det kan bli lite svårt att bada i våran dusch hemma. Problemet när jag låg i badkaret var bara att jag inte fick ner magen under vattnet, så jag fick ligga och hälla vatten på den hela tiden för att inte frysa.

Idag har det blivit ännu mer promenad med hund och mamma och massa god mat. Har även plockat ihop lite små saker som jag tagit med hem, är alltid något man tar med sig när man är där. Snart har vi ingen plats kvar här, men förhoppningsvis så hittar vi snart ett hus.

I morgon åker jag och mamma till Ullared för att handla de sista sakerna till knoddis, sen har jag nog allt jag behöver. Känner att jag vill göra de nu innan de blir för sent, då jag får jobbigare och jobbigare för varje dag att röra sig. Även om det är underbart att känna han sparka där inne så ska det bli skönt när magen försvinner och han tittar ut, för man är inte van att ha en stor mage.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0