Inge vidare....

Denna dag har inte varit något vidare, har haft som mensvärk hela dagen som inte vill gå över. Ringde till barnmorskan i förmiddags som tyckte jag skulle vila och skulle de inte bli bättre så skulle jag ringa förlossingen. Vissa stunder känns de bra men vissa gör det inte, så jobbigt! Tycker att han kan komma ut nu, är ju spänd på och se hur han kommer se ut, vem han kommer vara lik, och hur stor han är mm. Ja det är så mycket som man vill veta och jag vill inte vänta längre nu.

Sova dåligt på nätterna gör jag med, känns som om jag inte gör annat en springer på toa hela tiden. Sen är det svårt att ligga skönt med, mina kroppsdelar bara somnar hela tiden. För någon morgon sen hade halva ansiktet somnat jätte obehagligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0