Mina första år

Idag har jag börjat skriva lite smått i knoddis bok, är en del som ska skrivas innan han föds. Är kul och ha sen när man är äldre. Både jag och älsklingen har tagit hem våra. I eftermiddag har vi varit och kollat på ett hus till, men jag vet inte. Det är så svårt! Drömmen skulle vara en gård på landet, men vem har råd med det för tillfället.

Idag är det 36 dagar kvar till BF, men jag tror att han kommer titta ut innan. Men vem vet, jag kanske går över, man vet ju aldrig. Börjar kännas i alla fall, man är inte lika rörlig längre och blir lätt andfåd.  Sömnen är som den är, ena natten sover jag bra dok med 2-3 kisspauser, och nästa natt sover jag knappt någonting. 






Kommentarer
Postat av: nalle

vilken söt bok:)

2009-02-24 @ 20:02:48
URL: http://lillafrokenhelgesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0