Torsdag idag då

Torsdag var det idag då, och jag går in i vecka 34. Börjar kännas i kroppen nu, är jobbigt att hålla igång. Tror inte man förstår hur det påfrestar kroppen med en graviditet förens man är här själv. Man jämför ju en förlossningen med en hjärtoperation, och det säger ju en del.

Har i alla fall varit och klippt mig idag, behövdes verkligen. Tänkte man skulle vara smart och passa på nu innan knoddis kommer för sen de första veckorna kan det bli svårt. Annars har jag mest gått och små fixat här hemma, sen har jag och Monty passat på att gå en sväng i skogen för det har varit helt underbart väder idag.

På lördag är det alla hjärtans dag, ska försöka få ihop en romantisk middag, men man vet aldrig vad de blir.

Kommentarer
Postat av: Carla

Ja nu är det inte långt kvar! Passa på att vila så mycket du kan det behövs massor av krafter till förlossningen och första tiden med bebis!

Sköt om dig. Kram

2009-02-12 @ 17:51:48
URL: http://mmgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0