Ullared och sjukling

Ja som sagt i Måndags så var jag med mamma i Ullared och köpte en hel del saker till knoddis. Blev lite mer kläder i lite olika storlekar, sängkläder, skötbädd med överdrag, nappflaska, nappar, oljor, borste, nagelsax, badtermometer, badbalja mm. Gäller och passa på nu för snart känns de som om jag knappt orkar röra mig, har nästan ingen ork kvar. Så när vi kom hem från ullared så hade jag ingen ork kvar utan gick och la mig redan innan åtta. Men det var en väldigt trevlig dag, och inte för mycket folk.

När jag vakna igår därimot så kände jag mig inte alls nåt bra. Hade världens huvudvärk, ont i kroppen och feber. Jag blev i stort sätt liggande i sängen hela dagen, förutom den lilla stund vi var iväg och kollade på hus. Hade ju bestämmt det sedan innan och envis som man är, så ska man ju. Men efter de vad det sängen igen. Panodill hjälpte inte heller, så det känndes lite jobbigt, och det ända jag lyckades få i mig var två skivor lingongrova.

Idag har jag kännt mig lite piggare, men dok fortfarande som en urvriden disktrasa. känns att man knappt fick behålla nån mat igår, för magen verkligen skrek i morse för den var så hungrig. Har lyckas äta lite mer idag men blir att ta det lite lungt

Kommentarer
Postat av: nalle

var haqn nio kollart på hus nu då?:) Jag vill med till ullared lär att få fra med richard eller får han passa Sigge så åfr jag dra iväg mamma:)

2009-02-12 @ 10:45:54
URL: http://lillafrokenhelgesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0