I de lugnaste vattnet går de farligaste fiskarna

Blev bättre sen igår eftermiddag och jag var till och med ute och cyklade, var så fint väder så jag kunde inte låta bli. På kvällen var vi sen på steakhouse med några vänner och åt. Blev ändå en tidig kväll, vi var hemma runt tio och gick då och la oss då båda var trötta. Vaknade dok åtta i morse av att någon tittade på mig, kan verkligen inte sova då. Älsklingen hade då varit vaken sen klockan sex, men han åkte snällt och handla frallor medans jag somnade om en stund till.
Är inte så morgon pigg länge som jag en gång varit.

Efter en god frukost, begav vi oss in till Halmstad för att köpa ett mine till datorn, så vi kan lägga över alla bilder på, i fall nåt skulle hända med datorn. Passade även på att åka inom och kolla på lite bilar. Finns så många fina, synd att de ska vara så jädrans dyra.

Nu sitter jag här i soffan och gör ingenting, har ingen ork i kroppen alls och så fort jag rör mig så huger det till i magen, så jag lär nog sitta här ett tag.


Kommentarer
Postat av: Emmy

Vilka var ni på steakhouse med?

2009-02-28 @ 16:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0