Vid din sida

Kollade på vid din sida igår, den filmen är bara hur bra som helst. Kan inte vara lätt att komma in som ''extra'' mamma, utan att ha några egna barn.Blev sent i säng då filmen höll på ett bra tag, så imorse vakande jag inte förens Jonte kom hem från Frissan vid tio.  Mår sådär så de har varit en lugn dag än så länge, känner mig yr och helt slut i kroppen. Skulle jag gå och lägga mig nu somnar jag garanterat. Men vågar inte göra de för då kan jag väl inte sova inatt, och det finns inget värre än att bara ligga och stirra i taket hela natten.

Tänkte jag skulle kolla lite på bokrean i eftermiddag, om jag nu orkar. Kanske hittar nån trelvig barnbok. Mamma hade köpt Max nalle igår till knoddis. För mig läste de nämligen Max kaka, och kul att såna böcker lever vidare.

Monty tycker jag är så jobbig som går hemma hela dagarna, han är ju van att ligga och sova på dagarna när vi är på jobbet, och nu ska han ju ha koll på mig hela tiden, vad jag hittar på.

Mina två älsklingar


Kommentarer
Postat av: Rosie

Vilken fin hund haha! Jætte søt =)

2009-02-25 @ 16:45:02
URL: http://rosierose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0