Vilken natt.....

Vilken natt, var länge sen jag sov så här dåligt! Först kunde jag inte somna, sen har jag varit upp 4 gånger och kissat, och bara springa upp och ner för trappan blir man trött av. vaknade av att jag hade huvudvärk, då jag legat på ryggen vilket trycker till mitt stora blodkärl så jag inte får tillräkligt med syre till hjärnan och sist men inte minst så har hunden gnält och skällt sen klockan sex i morse, vet dok inte varför. Så har min trevliga natt sett ut, hoppas det blir är bättre dag! Solen skiner så det är alltid ett plus, Så nu är väl det dax att byta ut morgonrocken mot nåt bättre och öppna upp fönstrert och andas in vår känslorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0