AJAJAJ

Usch idag vill inte min rygg vara med alls, har lust att läga på golvet och skrika emellanåt för de gör så ont, inte för att de skulle bli bättre av de men de skulle kännas bättre en liten stund iaf. Så de ända jag kommer göra i kväll är att gå från soffan som jag sitter i nu till att läga mig sängen. Har massa saker jag skulle vilja göra, men men de får vara till en annan dag.

Måste ändå lära mig att stessa ner och ta det lungt, för jag känner att så fort jag gjort för mycket eller stressat så får jag sammandragningar. Gick in i vecka 29 igår så han får ju vänta lite till innan han kommer ut, även om de är stor chans att han skulle klara sig om han kom nu så kan han få stanna lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0