Återbesök

Idag var det återbesök på sjukhuset för att se att livmodertappen inte påverkats mer, och det hade den inte! Så det känns jätte skönt. Den hade gått tillbaka till normal storlek och allt såg ut som de skulle. Va nervös innan vill jag lova, hade till och med en packad väska i bilen i fall jag hade fått stanna kvar. Men som sagt jag fick åka hem direkt. Knoddis ligger fortfarande med huvudet ner och hon trodde inte att han skulle vända sig utan kommer ligga kvar så tills det är dax att titta ut.

Svärmor var snäll och följde med in så jag slapp vara själv, På vägen hem stanna vi till på Eurostop och åt lunch, sen fick vi en jätte fin pjamas till knoddis från lindex. Fick även gå in om blomsterlandet då jag var duktig i morse och välte ner en av våra blom krukor i fönstert. Så nu passade jag på att köpa fyra nya så alla är lika. Så nu har jag precis fixat till det, och det blev riktigt snyggt. Dok var en av växterna nästan omöjlig att få upp ur den gamla krukan, kan inte fatta att de kan ha så mycket rötter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0