Nytt försök...

Skrev ett ganska så långt inlägg igår och vad tror ni händer? Jo internet kopplas ner och skiten raderas. Orkade då inte skriva ett nytt men försöker nu istället.

Var hos barnmorskan igår, gjorde det vanliga, väga, mäta magen, ta stick i fingret och kolla knoddis hjärtljud. Undrar varför jag inte går upp i vikt när man kan se hur magen växer hela tiden, och äter det gör jag ju. Hjärtljuden var starka och fina enligt barnmorskan och han växer som han ska. Ska dit om tre veckor igen och ska då göra ett ultraljud för att se om han lagt sig rätt, även om vi redan vet att han ligger med huvudet ner. Ska även då ta blodprov, vilket jag inte tycker om! Har aldrig gjort det och saker blir inte bättre av att de får hålla på ett tag innan de hittar nåt bra kärl.

Annars var det rätt mycket igår, förstår inte hur dagarna bara går, känns inte som om jag har mer tid nu än vad jag hade när jag jobbade, konstigt det där. Har märkt att knoddis har mer och mer hicka nu för tiden. Söta han som försöker ''övnings'' andas vilket så klart inte är lätt när man har vatten omkring sig. Han har även börjat spraka betydligt hårdare och ibland ser det ut som om min mage har ett eget liv, vilket den i och för sig har.

Kommentarer
Postat av: nalle

Naw va sött att han har hicka;)

2009-01-29 @ 21:42:43
URL: http://lillafrokenhelgesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0