Vilken dröm...

Usch i natt hade jag en hemsk dröm. Drömde att jag födde en katt, har hört fler som sagt det. Vet inte om det är normalt när man är gravid? Blev lättad när jag vaknade och insåg att det ''bara'' var en dröm. Blev en lång natt iaf, sov från tio i går kväll till tio i morse. Sen upp och fixa lite hemma sen sov jag 1 ½ timme till innan jag blev pigg och orka göra nåt.

Nu sitter jag hemma hos lillen, och grabbarna spelar data spel, så de blir som sagt en lugn kväll med.
På tisdag ska jag på amningskurs men föräldraguppen och sen onsdag till barnmorskan. Hoppas jag gått upp lite nu. Hade gått ner i vikt sist jag var där och det är inte så bra. Känner knoddis fötter väldigt mycket för tillfället, men så fort jag ropar på älsklingen för att han ska komma och känna så dra han in foten igen, så typsikt!

Är nu 66 dagar kvar, tills han kommer om han nu kan hålla räkningen.

Kommentarer
Postat av: Carla

Jag drömde ofta om katter, aldrig att jag födde en katt men jag blev ofta jagad och äcklad av katter. Det har nog med gravhormonerna att göra, det har jag också läst =)

2009-01-27 @ 15:27:55
URL: http://mmgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0