Det man inte gör idag kan man göra i morgon

Så nu sitter man här igen, lika trött som vanligt, orkar knappt hålla ögonen öppna känns de som. Var uppe tidigt idag för att ta en sväng med svärmor in till Halmstad för att fixa lite. Va mysigt att gå där och prata och kolla på kläder. Vågade inte köpa några vår kläder då man inte vet vad man ska ha för storlek, men det finns mycket fint just nu.

Har i alla fall letat fram en vår kappa som jag kan ha, även om jag inte stänga den helt men det fungerar och ser betydligt bätte ut en den andra jackan. Skulle städat när jag kom hem från Halmstad men var helt slut och hade ont i huvudet så det fick bli sängen istället, och sen har jag inte orkat. Men det kommer ju en dag i morgon med.

Har tid hos barnmorskan i morgon, är lite nervös inför vad provsvaren ska visa denna gång, hoppas verkligen på det bästa. Vi ska även titta på en lägenhet i morgon, visst vi vill ha ett hus men det känns som om det börjar bli lite bråttom nu och vi har inte hittat vårt dröm hus än och då får vi väl sätta oss i en lägenhet så länge. Men som sagt det beror ju på hur den ser ut och så, är ju inte så sugen på det men vad ska man göra.

Kommentarer
Postat av: Emmy

Varför vill ni inte stanna kvar i Mellby så länge? Kram!

2009-03-09 @ 23:08:19
Postat av: nalle

var är de nya lägenheten då?;)

2009-03-10 @ 20:11:33
URL: http://lillafrokenhelgesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0