Frihet

Efter fyra år med tandställning så är den äntligen borta, så skönt! Men måste erkänna att det känns konstigt nu i början, man är ju van att ha nåt i munnen hela tiden. Svärmor var med nere i Helsingborg hos tandläkaren och sen gick vi på IKEA och väla. Köpte lite nytt porslin på IKEA då jag på sistonde råkat slö sönder massor. Vet inte varför men jag kan inte hålla i nåt längre bara tappar allt och ät allmänt klantlig. Så nu fick jag köpa på mig så servisen är full igen.

Annars blev det inget inhandlat. Vill spara de pengar man har och sen vill jag inte köpa nån vår kläder än, utan vill vänta tills jag vet vad jag ska ha för storlek.

Kommentarer
Postat av: nalle

datan stängde av sig innan så du vet;)

2009-03-17 @ 17:40:56
URL: http://lillafrokenhelgesson.blogg.se/
Postat av: Carla

Snart dags, eller har det redan skett kanske ;) Hör av dig! Kram

2009-03-20 @ 15:41:18
URL: http://mmgott.blogg.se/
Postat av: Fanny

Hoppas man snart får se den lille på riktigt;) Jonte va här så vi fick så bilder, så söt:)ha de bra kramar

2009-03-20 @ 23:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0