Hög gravid

Ja de kan man ju lungt säga att jag är, men jag kan fortfarande inte se mig själv som hög gravid. Även om det nu bara är 19 dagar kvar till BF så känns det overkligt att vi snart kommer ha en liten knodd här hemma. Tror det kommer kännas jätte tomt när magen försvinner, nu har man ju haft den i 9 månader. Men snart kommer man kunna se hela sin kropp igen och man kommer kunna röra sig lite bättre, vilket känns bra. Allt är fixat och klart här hemma tills han kommer, det är bara namn som vi funderar på. Vi hade bestämmt oss för ett namn innan men jag vet inte. Tror man vet när han kommer ut och ser han.

Är lite öm i kroppen, då jag ramla på rumpan två gånger när jag var ute med Monty, var jätte halt med uggs. Kanske inte de säkratste skorna men så sköna, och har inte så mycket val då jag inte kommer i några andra skor. Tog mig med handen första gången jag ramla och min första tanke var. Shit får inte bryta handleden nu, men den klara sig som tur är. Är mest öm i rumpan som fick ta den största smällen, man kanske skulle gå runt med en kudde på rumpan nu när det är halt.

Idag är det fredag igen, dagarna bara försvinner, tycker inte jag gör så mycket men tiden går ju i alla fall. Har inga planer för helgen, utan det blir nog rätt lungt.


Kommentarer
Postat av: nalle

va har ni mer för namn förslag då?:)

2009-03-13 @ 21:57:39
URL: http://lillafrokenhelgesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0