Städnoja

Tror jag har åkt på en sväng av städnoja, vill fixa allt helt plötsligt.  Man brukar ju säga att det är nära förlossningen då, så vi får hoppas. Har precis städat klart och sitter nu och tar igen mig i soffan, är helt ensam hemma vilket inte är vanligt. Var och lämnade Monty hos älsklingen på jobbet innan, och de har inte kommit hem än.

Natten som var, var hemsk vaknade 2 gånger och var helt genom svettig, sängen var helt blöt. Trodde först att det var vattnet som gått, men så var inte fallet. Vaknade sen flera gånger under natten av att magen var hård och jag var super kissenödig. Älsklingen sa också att han vaknat flera gånger, och även han var svettig. Magen har sjunkigt en hel del nu, så han ligger väl förmodligen och trycker på blåsan. Ska till barnmorskan i morgon, så jag får se vad hon säger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0