Jag hoppas

Jag hoppas att jag kommer bli en sån underbar mamma till Melvin som min mamma är till mig!
Jonte har varit i Tyskland med jobbet onsdag till fredag och då har mamma varit här och hjälpt mig, Vi har hunnit med en hel del, bla annat två vänder till ikea och fixat här hemma, så nu är här så fint som det kan bli, kanske inte så rent som det kan bli men men. Melvins mage är inte bra än men det är på G hoppas jag. Var inne på sjukan både måndag och tisdag, men nu testar vi mjölk fritt så får vi se vad som händer. Håll tummarna för lilla Melvin.

Helgen kommer bli lungt vad jag vet, har inga planer helst utan vill vara hemma med familjen och mysa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0