Här händer det saker

Uppdateringen har inte varit den bästa på sistonde, men vi har haft bättre saker för oss, som att mysa och busa med lill prinsen Tuvesson. Han var i tidningen nu i veckan, men inte om dop denna gång utan var vilka som var födda.
Tycker bilden var riktigt fin, men som sagt en prins blir alltid bra på bild.




Man kan ju inte annat än att säga att värmen och sommaren kommit. Visst är det härligt och man ska inte kla.g Men ibland är det lite väl varmt. Jag och Melvin håller oss inne när det är som varmast. Man kan klä på demnär det är kallt, men man kan inte ta av dem mer än till blöjan. Men Melvin har även legat utan den.


Melvin har växt på sig. Sist vi var på BVC så var han 59 lång och vägde 5545. Han är även mycket starkare och har nu hittat sina fötter. Man ser verkligen hur de utvecklas från dag till dag. Melvin har även fått sina tre måanders sprutor, de är då två stycken så sprutar de två sprutor samtidigt, en i varje ben. Men då de dragit ur sprutorna upptäcker de att allt inte sprutats ut och måste sticka han en gång till. Usch vad jag tyckte synd om min lilla prins.


Nu har öppna förskolan sommarstängt, öppnar igen samma dag som vi flyttar, och jag räknar dagarna. Så skönt att få något eget. och om vädret är så här fint så är det inte fel med pool heller.




Dop planeringen är i full gång och jag tror jag har koll på läget nu. Ska bli så mysigt! Så nu väntar vi bara på besked från gästerna. Om alla kommer så blir vi runt 30 stycken.

Ska försöka att uppdatera oftare, men som sagt, lovar inget.


Kommentarer
Postat av: Emmy

Vad lik han är Jonte på den översta bilden :) söta bilder. Har han varit med i hallandspostem? för har tittar varje dag men inte sett honom ännu. Vad stor han blivit! Var ett tag sen vi sågs nu. Hoppas allt är bra med er/ Emmy

2009-07-02 @ 20:50:55
Postat av: Anonym

Sötnos :)

2009-07-03 @ 14:34:57
URL: http://mmgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0