Söndag

Kära läsare, sorry att jag inte håltt er uppdaterade men det har varit mycket den senaste tiden. Mer detaljer får du här:

Kan börja med att berätta att vi köpt hus, ett korsvirkets hus i Kärr, lite utanför Våxtorp. Vi flyttar in den 3 Augusti och det känns så bra.

Sen har jag köpt  en ny barnvagn igen, tredje gången gilt nu. Men den tycker jag verkligen om och kommer inte byta bort den. Köpte en brio combi, en ljusblå. Är härligt med lite färg på vagnen nu till sommaren och inte bara svart. Min emmaljunga sålde jag på blocket och gjorde en bra affär.



Sen förra lördags natten till söndagen spenderade jag och Melvin på sjukhuset då vi olyckligtvis ramlade ner från våran trappa i lägenheten. Var ensam hemma, men kom snabbt upp på benen för att ringa ambulans som kom. väl inne på sjukhuset så gjordes undersökningar, men förutom blå märken och bullor. Men vi stannade kvar över natten för observation, så de kom in en gång i timmen och kollade till Melvin.

Kom på när jag kom in till sjukhuset att plattan stod på spisen, då jag höll på att koka nappar, så Jone fick ringa runt för att få någon att köra hem till oss och stänga av den, TACK alla inblandade för hjälpen.
 
På söndag förmiddag prata vi sen med läkaren och fick åka hem. Åkte då hem till min mamma för att fira morsdag. Själv fick jag i present en ryggmassage, som jag ska njuta av när mina blåmärken försvunnit.
Har sen varit hos mina föräldrar Sändag till Fredag då en barnkompis till mig tog studenten i Torsdags och vi skulle dit.

Har nu möblerat om hemma då jag inte vill undvika att gå i trappan med Melvin, så nu har vi sängarna där nere, kanske inte de snyggaste men det är bekvämmt, då det är nära till allt. Men som sagt ska ju inte bo här så länge till så det funkar ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0