Torsdag

Nu har Melvin blivit fotad för tidningen i tisdags för Hallandsposten och idag för Laholms tidning, för att man ska få ta foto till nyfödda så ska det vara max tre månader, och det blir han i morgon. Tiden går fort! Bilden som tog i tisdags blev riktigt bra och jag funderar på att beställa en tavla av den, eller rättare sagt har önskat mig det i dop present.

Melvin har fått sin första stol, en bumbo. Han kan inte sitta nån längre stunder men han har fått prova och sitta lite i den.



I dag var Laholmstidning här hemma och gjorde ett repotage då jag skrivit en insändare om att vi inte fick ha hemma dop. De nappade på iden och ville göra ett repotage i stället för att puplicera min insändare. Så det togs ytliggare bilder på oss. Ska även träffa Hallandsposten på månag då de också ville göra ett repotage.

Även om nu inte prästen ångrar sig så har vi fått vår röst hörd och det känns bra. Så nu väntar jag spänt på hur det blir i tidningen.



Blev jordgubbs tårta på öppnaförskolan idag. Man ser verkligen hur Melvin utvecklas från gång till gång, och det är så roligt att se. Är avslutning på öppna nästa vecka sen är det sommar upphåll i 5 veckor innan det börjar igen.

I morgon är det midsommar afton och vår älskling blir 3 månader.


Kommentarer
Postat av: motorcykeltjejen

Gud såå söt pojk! =)

kramar

2010-03-10 @ 12:05:18
URL: http://nakenhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0