2 månader

I går blev vår älskling 2 månader. de 2 bästa månaderna i mitt liv!



Jag och Melvin var i Hässleholm hos hans mormor och morfar och hälsade på. Min mamma är sjukskriven så jag passar på att vara där när hon också är hemma på dagarna. Blev en lång promenad med vagen först på förmiddagen sen på kvällen tog mormor Melvin på en sväng till medans jag låg i badet.



Vi var och tittade på hus i måndags igen, och denna gången kändes det bra, så nu har vi lagt ett bud och så håller vi tummarna. Hade varit så himla skönt med något eget där man kan göra vad man vill och hur man vill.

Sov över i Hässleholm och åkte hem idag på morgonen. Åkte direkt till BVC, sa till mamma igår att jag trodde Melvin skulle väga 4500, och jag var nära för han vägde 4470. Ska börja äta lite mjölk nu igen och se vad som händer. Hoppas det fungerar bra.

Var även en sväng på brukshundsklubben och träna idag. Melvins satt en stund på min mage och hjälpte till och sedan satt han och sov i bilstolen, min lilla älskade plutt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0