2 månaders kontroll

BVC i förmiddags, var 2 månaders kontroll. Allt såg bra ut och Melvin är nu 56 lång och väger 4320 gram, min kille är stor och stark. Ska fortsätta med mjökfritt minst en vecka till och sen utvärdera. Efter BVC åkte jag till svärmor där middagen stod framme, spagetti och köttfärsås. Tack farmor Cina. Efter middagen så åkte jag tillbaka till familje centralen för att vara med på öppnaförskolan. Är trevligt att ha nånstans att åka varje vecka och träffa fler mammor och barn. 



I går blev det en snilleblixt och jag och Fanny åkte till ullared en sväng. Farmor Cina satt barnvakt fram till Jonte slutade jobba. Handlade inte så jätte mycket men lite blev det. Bla ett babygym till Melvin med massa djur. Sen fick han även en reg skylt till barnvagen och sen blev det lite annat smått och gott. Melvin har provat babygymmet nu i kväll han riktigt följde med, med ögonen när man rörde vid sakerna och så hade han ett riktigt leende, så kul at se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0