Vår helg

I fredags så var vi ute och gick en skön promenad i det fina vädret, först hade vi tänkt bada men det blev lite ändrade planer. När vi kom från promenaden så starta vi grillen och grillade. Så det blev mest en lugn skön fredag kväll med familjen.



I lördags åkte jag ganska så tidigt till mina föräldrar, dit även min farmor kom för att få se vårat underverk.
Alltid lika trevligt att komma hem till mamma och pappa, önskar bara att de bodde närmare.


Här busar morfar med Melvin.


Blev en promenad ner till ''stan'' där vi bla kollade på barnvagnar då jag gärna skulle vilja byta ut vår. Sen blev det en god middag och även ett bad för Melvin innan det var dax att åka hem. Sen var jag även lite kreaktiv och gjorde en mobil till Melvins vagn.



I dag packade vi bilen och möte upp Samantha och Martin för att sen åka ut till Hishult och kolla på de nybyggda vindkraftverken, som var gigantiska. Gäller att passa på att vara ute så myckligt så möjligt. Melvin sov hela tiden i vagnen och ibland hade man gärna krypit ner brevid han.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0